Hallå!!!

Nu är det länge sedan det skrevs här! Under tiden som jag har jobbat så har "Toni" & Dave med Henrics hjälp utforskat "närområdet". I bland har det varit ett gäng hundar med.
De har funnit flera smultronställen.

På och omkring Omberg finns det många vackra vyer och en härlig natur .
Men in på knutarna har vi UPPGRÄNNA,
och
Brahehus
Brahehus
Blåklockor på Grännaberget.
Denna "läskiga " konstruktion för att ta sig upp till

utsikten i från detta torn uppe på Gränna berget( kanske tur att jag jobbade ändå, så att jag slapp övervinna min höjdskräck)


Inte bara Gotland utan även Småland kan erbjuda färgsprakande solnedgångar.
Alla kort är tagna med Henrics kamera av Toni & Dave.










Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril