Fredag

jag var på jobbet före klockan 06:00 vilket innebar att jag slutade tidigt.
Bitte & gänget har åkt hem så hundantalet är nu mera lite mer "normalt" i alla fall för oss.
Solen har återvänt och "jyckarna skådar kossorna "live" ( nu mera utan att skälla ut dem).
För Stellas del så räcker det väl till med vår egen flock, fast hon har gärna lite fler människor på besök så att hon kan få mer uppmärksamhet och "kli".
Nå väl i morgon anländer Henrics yngsta dotter Antonia / "Toss" med sin käre, vi får hoppas att Stella lämnar de unga tu lite för sig själva i bland.


Kommentarer

vickan sa…
hejsan!
Tack för omtanken! Fly verkar repa sej fint, puuuuuuuuuuuuh!
Min hemsida är iaf "klar"... jag hoppas jag kan få den ännu snyggare i framtiden, med tiden lär ja mej väl... kanske ;)
Kika gärna på den! www.ravenwaves.webs.com/
Vi hörs!

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril