Det är inte så ofta som

jag kryper ner i sängen med träningsvärk i skratt musklerna.
Det drog i kinderna på ett positivt vis i går kväll
(Peje Johansson,som har tagit hand om ring så spelar vi i sommar, var i fin form)efter att ha varit tillsammans med Henric, Carolina, Olivia samt drygt 2000 andra personer i Gränna hamn på allsång.
Vilket drag!!!
I fin form var även Kalle Wisborg ( Producent ( P 4) )

Damerna i de röda hattarna utgjorde ett pikant inslag i publik havet
( de var en 50+ feminin sammanslutning)

Det kom en & annan regnskur under kvällen, men publiken stannade kvar även om några förflyttade sig något.
Den hemlige gästen var Robert Welles!!!
Vilket drag han bjöd på!!! Helt otroligt upp piggande!!!
Roligast var Lenne Norman( f-n att jag inte fick en bättre bild), han fick både mig & Henric att skratta så att tårarna rann.
Om kvällen varit fartfylld ända i från start så kan ni kanske föreställa er finalen,oj, oj!! Det spritter i benen bara jag tänker på det.
Tänk om jag hade haft min mamma i livet, hon hade blivit så glad över detta foto för hon tyckte att Robert var såååå gullig, för egen del vet jag inte om gullighets aspekten har högsta prioritet , men karl är oerhört bra på det han gör.
WOW!!! SWING IT GRÄNNA!!!
Skansen.......ja, då men här var det fullt ös från start till mål.








Kommentarer

LAINE sa…
Nåja visst ser han rätt sexig ut på fotot och visst kan man tänka sig en autograf i urringningen av Robban Wells. Tihi.

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril