En nyhet

är att Kryddan löper!!! Nu hoppas jag att tidpunkten för Veras valpning inte "krockar" alltför mycket med lämpliga dagar för parning av Kryddan.
Kryddan skall nämligen besöka sin tilltänkta i Stockholm, så det krävs lite planering både för min del och för hanhunds ägaren.
Vera fortssätter växa i omfång, det är så spännande.....
Snart tar jag semester & på tal om det, så har jag mitt gamla jobb att ta ledigt ifrån.
Barn antalet har snabbt & drastiskt ökat så just nu behövde inte varslet träda i kraft.
Men... jag hade annat jobb på gång och har faktiskt lite dåligt samvete över att jag svek där.
Å andra sidan så, om vi nu bortser från att jag trivs väldigt bra på mitt jobb så måste man ju faktiskt ha en någorlunda säker inkomst också, i alla fall jag behöver det.

Kommentarer

Kristina sa…
Skönt att du fick vara kvar!!!! P1 hade inte varit det samma utan dig =)

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril