Semester

i augusti är inte helt fel. Solen kom tillbaka i går när min semster började.
I morse kunde jag glädjande nog gå ut på toa utan att fundera på om jag skulle börja dagen med Ipren eller Alvedon!!! huvudvärken var som bortblåst!!!
I övrigt så gör Veras kontrollerande blickar av mina förehavanden att jag inte kommer mig för att prestera så mycket, så hon ser till att jag faktiskt har semester.
Föregående natt,precis när jag lagt ifrån mig Leif GW Perssons ( apropå den boken så om TV någon gång sänder den Vita Riddaren i repris,så kan ni se om ni ser mig i början på serien, jag var nämligen statist som civil"snut" och skulle varit med i fler scener om det nu inte varit som så att mitt jobb bokat en resa till Kreta) senaste bok,samt släckt lampan.......då hörde jag att det bäddades i sängen!!!
Givetvis slängde jag mig på lyset för att konstatera att det var Merry som "bökade "runt. Tidigt i morse,hörde jag att någon av hundarna spydde, åter en attack på ljusknappen för att se att Lotta tydligen ätit en hel del gräsrötter nyligen.
Just nu så sover jag inte så hårt och i kväll är allting redo om utifall att....

Kommentarer

vickan sa…
spännande spännande! hoppas på uppdatering och valpar snart!!!
/Vickan o Co

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril