Här är vi

3 killar + 1 tjej trefärgade med finfina bläsar. Vera är stolt & nöjd och viktigast av allt så verkar hon må väldigt bra.
4-klövern Calvadoz, Champagne, Campari & Cinzano
( ja, jag jobbade på Systembolaget i min ungdom)sov ovanligt tyst & lugnt i natt.

De vägde när de föddes mellan 100-130g.
Den minste har ökat mest i vikt under dagen ( 10g)men alla ser ut att få i sig mat. De var otroligt snabba hela gänget på att finna " sin"tutte.
Typiskt nog så valde den minsta en tutte under ett framben och de brukar inte ha fullt så gott om mjölk men han har väl en väldigt bra sugförmåga (eller kommer att få ).
Allt verkar bra ( fast det började bra förra gången med)så det hoppas jag att det fortsätter göra.



Kommentarer

Kristina sa…
Lycka till med valparna, eller ska jag säga SKÅL.
I.S sa…
Grattis ,Vera ser verkligen lugn och nöjd ut .Valparna, det är konstigt att varje gång man ser valpar hos dig ,så blir de så speciella . Nu ska de växa och bli ännu mer fina skönheter både grabbarna och tjejen .

Ha det gott och sköt om er .
LAINE sa…
Åhh vilket gulligt litet gäng, måtte det gå bra med allihop den här gången. Skönt att Vera tycks må bra.Stort Grattis till hela familjen. Sweet har varit på utställning idag, det kommer rapport på din mail. Kraamar från LoVS
vickan sa…
GRATTIIIIIIIIIIIIIIS!!!! vilka raaaaaaaaringar! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril