Korna

mår bra vilket även Stella
gör och hon är inte så blyg som det verkar.

Vera blir sakta men säkert lite bredare för var dag som går.
Nu skall jag ladda batterierna både i mig och till kameran för i morgon kommer inte bara Henric hem.
Carolina & Olivia kommer samtidigt med Henric.
Jag måste orka jobba några timmar innan jag hämtar upp dem i Ödeshög.
Det här motivet finns nu i diverse utföranden på bamses bollar , för egen del funderar jag på att börja spara till en pläd.
3 hundar blev anmälda till Ölands utställningen och då var det faktiskt 2½ timma kvar innan anmälningstiden gick ut.
Belle skall debutera!!!om nu inget sätter käppar i hjulet.
Typiskt mig inte i säng före 23 i kväll heller!!
Jag får väl göra som Pippi ...säga till mig på skarpen!! fast det verkar ju inte bita på varken henne eller mig.

Kommentarer

Emma sa…
Underbara bilder på dina vovvar!!!
Charmiga små dunbollar, skulle nog kunna tänka mig att dela säng med några stycken ;-) Nu är vi bara två vuxna,två barn, en hund och två katter i sängen, några fler skulle nog få plats!

Flisan tittade på bilderna och sa-
Lalas hundar!
Hon kommer ihåg bilderna du visat!

Tråkigt att mista en kattunge, vi fick avliva en i första kullen, varf född med gomspalt. Men man får lägga energin på de som finns kvar! Min mindra bror har precis fött upp en "Torkel" med flaska, nu är han 8veckor och hoppar på tvären!!!

Ha det gott!

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril