Eftersom

valparna verkar må bra så kommer jag att vakna nästa lördag i stugan ni ser beskrivning av nedan.
Jag och några av mina hundar skall på utställning på Öland,vilket just i kombination Öland/ utställning blir premiär för både hundrna & mig.
För egen del tror jag att det var 1996 som jag senast var på Öland och då på ett av Corvette klubbens trevliga sommarmöte,nå,väl tiderna förändras och jag har inte längre råd att bo på Strand och förtära en luxulös supe,men jag har ett gäng glada hundar samt betydligt färre ( illaluktande) hästkrafter i min ägo.



Röda stugor 16-21, 4 bäddar, ca 14 kvm.


Utrustning: Två våningssängar med täcken och kuddar. Bord och stolar, diskbänk med rinnande kallvatten, kylskåp, kokplatta samt kaffekokare. Utemöbler.
Stugorna saknar utrustning för självhushåll. Vi hyr ut boxar som innehåller den nödvändigaste hushållsutrustningen. Pris: 300:-/vecka. Servicehus med dusch och toalett finns i omedelbar närhet. Rökförbud gäller i samtliga stugor.

Kommentarer

LAINE sa…
Grattis småvalparna skönt och höra att ni mår bra. Nu väntar jag bara på fler bilder och rapport om vilket genus ni tillhör. Jättekram på er från Sweet och Laine med familj

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril