Nicke

Äntligen har jag tagit mig för att ladda upp några av bilderna som jag fått i från Sarah i Roslagen.Bilder på Alpacka vallaren Nicke/ DH´S Webb Master.
Här kommer en liten hälsning från oss i Roslagen! Den här underbara
bildserien tog jag på Nicke och lilla Maria Magdalena som på bilderna bara
är ett par timmar gammal. Hon är dotter till Kacha, som Nicke lekte med när
han var valp och hon ett litet föl. Fortfarande har de ett mycket speciellt
band till varandra och Nicke blev mycket förtjust när hennes första baby
kom. Den lilla var kanske inte lika överväldigad av just honom....
Hej du!
Du vill kanske leka lite??
Kom igen kamelen!!
Jag kanske verkar lite ruskig?
Vadå? Hajar du inget?
Vi får väl börja om ifrån början.







Kommentarer

LAINE sa…
Men oj, vilken fin bildserie på Nicke och Maria Magdalena. De är verkligen gulliga tillsammans. Hälsningar från LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril