Efter det att

hundar & katter fått sin middag så fick jag mig en fredagsdrinkbestående av ett mycket torrt vitt vin i från Syd Africa ( Pridelands).
Vi har i afton haft en hel del sällskap av våra grannar

som glatt glodde tillbaka på oss och kom med ett & annat uppmuntrande råmande.
När vi tröttnat på korna gick jag in och åt.
Det som jag serverade mig själv idag var mer än utsökt.
Svenska kräftor i från Vättern ( eller är de kanske i från Bunn?).
Kräftorna var fiskade & kokta av en kollega till mig. Kräftor kräva mineralvatten!!! (Nubbe i all ära men jag kan inte tänka mig att förstöra smaken på kräftor med slika drycker.)
Delikat avslutning på veckan.

Nu skall jag snart göra såsom Whoppie & Charlie ,
God Natt.


Kommentarer

Kristina sa…
Vilken skön avslutning på en arbetsvecka!!!!!
LAINE sa…
Svenska kräftor, mums va gott. Alla frysta signalkräftor släng er i väggen. Nu nåt helt annat, jag måste säga att jag imponeras av Whoppies enorma papillonöron. Kanske det kan vara lite elefant i henne... nej då hi,hi. Öronen är alldeles underbara tycker jag. Kram på er alla från LoVs

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril