Att Lotta är

en klok och kärleksfull hund har jag alltid vetat men att hon kan skicka mail var för mig en nyhet.Lotta har nämligen fått förmånen att pröva på livet som pigg pensionär.
Det gör hon i Tranås hos Arne & Dagny.
De verkar trivas mycket bra ihop och för Lotta måste det väl vara Paradiset att ha 2 knän att sitta i & 4 händer som är till för att klappa bara henne.
Lotta slipper hålla ordning på barn, barnbarn & barnbarnsbarn samt en del övriga släktingar.
Hon har en egen tomt samt en husse som gärna går promenader.
Att det är tomt här hemma och blir svårt att räkna rätt när man skall fixa hundmat eller ge hundarna "natt" godis, ja det uppvägs av de trevliga rapporterna i från Tranås.
Nu hoppas jag att ni fortsätter må bra i hop och att Lotta mailar mig snart igen.
Om några veckor kommer vi att besöka henne.

Kommentarer

LAINE sa…
Supersöta Lotta med de kloka ögonen. Lycka till med livet som pensionär och med din nya familj. Vi önskar dig allt gott, puss o kram från LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril