Det blåser

här på Öland.Det är väl det enda som stör friden för dörren skakar lite då & då
(trots att den är stängd). Utsikten just nu.
Här inne i stugan har kvällsgodis serverats.

Somliga skulle väl vilja ha mer.


Fast helst vill nog Belle sova så vi skall inte störa.
Själv har jag glömt min bok och det retar mig,nästan lika mycket som att de välstrukna kläderna som jag tänkt ha i morgon fortfarande hänger på en galge hemma i Gränna.
Nå väl jag är här och rätt hundar har jag med mig de är dessutom lugna & trevliga fast än det gnyr och skäller i bland i husen runt omkring.
Nu tar jag snart kväller och låter min långa lekamen sträcka ut sig efter alla mil i bil.





Kommentarer

LAINE sa…
Det låter spännande och mysigt där på Öland. Men det där med att glömma saker är bara såå förargligt. Hälsa vovvarna och sov så gott. Själv ska jag hämta den sista tvätten i källaren, kul va? (blää). Hi, hi det finns värre saker. Kram från LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril