Nu har Whoppie

blivit Svensk medborgare,dvs hon har fått ett Svenskt regnummer på sin Norska stamtavla( för det fick jag betala 431 kr, hutlöst för en stämpel och några siffror).På tisdag blir hon 6 månader och jag kan anmäla henne till utställningen i Växjö & det tror jag att jag kommer att göra.Whoppie själv bryr sig inte det ringaste om vilka siffror eller bokstäver som står i hennes papper.
Själv retar det mig lite att det står Laila i stället för Lala men,men det är jag van vid.
Nu skall jag straxt bege mig till jobbet,jag börjar kl 11:00 en bra start tid tycker jag som inte tillhör den allra mest morgonpigga typen.
Det är fredag, alla mår bra & Henric är hemma och inte nog med det
SOLEN SKINER luften är hög & klar.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril