Här är de

Vi börjar med store bror " DOZY"(som är minst även om han i dag )vid 2 v ålder (ståtade med en vikt på) 498g.



"CHAMPIS" har inte hela tiden haft så mycket högre vikt men å andra sidan heller aldrig varit minst ( om än en timme yngre)




I dag visade vågen på 518 g




Om ni jämför med Vera så tror jag att ni inser att dessa små( prickiga Hamstrar med väl fyllda magar ) har vuxit en hel del på 2 veckor.

GLÖM INTE KLUBBARPS UTSTÄLLNINGEN I MORGON!!!
Om ni inte har anmält er så finns ändå chansen på Drive in utställningen.
för egen del så finns här valpar & ingen Husse...!!!
Om man nu räknar med nästan 1 timmes bilkörning i vardera riktningen så hinner jag knappt in i ringen innan jag måste återvända hem.
Därför är sannolikheten att jag dyker upp där inte så stor.
Jag önskar ändå att jag kunde för det brukar vara så väldigt trevligt.
Nå jag får väl " roa" mig med att städa för det behövs verkligen efter en krävande vecka.






Kommentarer

vickan sa…
så härligt att se att valparna växer å frodas!!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril