Det fräste

i pannan på mig i morse när jag var ute med hundarna i regnet ( vid 06:tiden). Det var bara att inse att jobba inte var att tänka på för tempen visade över 39 c . Nu förstår jag varför jag lyckades ta en siesta på 3 timmar i går em ( max ½ tim är vanligare) och även varför jag sov så ovanligt länge i lördags.Dagen har i övrigt bjudit på växlande väder.
Regnet upphörde ganska snart, nu har även vinden lugnat ner sig.
Ja,solen har också visat sig då & då men de små har inte fått vara utomhus.
Nu hoppas jag på att piggna till lite mer så kanske jag orkar åka och hämta Henric i Mjölby i morgon eftermiddag.

Kommentarer

Alexandra sa…
Oj hoppas du blir bra snart...ingen ledvärk, halsont eller andra grymtningar?

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril