En liten rapport i från

valplådan. Nu väger "lillen"210g & "syrran" 250g så de tar sig verkligen.
Det är Calvadoz & Champagne som överlevt och de kommer i framtiden att benämnas Dozy & Champis.
Kanhända finns det någon mer än jag som minns en Pop grupp som hette Davy Dee,Dozy ,Bicky ,Mick & Titch??
Om inte så kan jag tala om att Dozy var gulligast med sina bruna ögon
( om de sjöng speciellt bra minns jag faktiskt inte,men var de inte de som hade en låt som hette Bend it??). Denne Dozy har visserligen inte slagit upp sina ögon ännu, men jag kan inte föreställa mig anat än att de kommer att vara mörkt bruna och väldigt vänliga. Champis är den som är mest vit på kroppen.
Kärlek
finns i många former och denna "mor" med "sitt "barn, ser sin relation som helt normal. Att Charlie dessutom tror att han har en "halvsyster " som vi här kallar Whoppie är i denna familj som naturligt.


Kommentarer

Kristina sa…
Uttrycket "Att var som hund och katt" blir väldigt fel när man ser sådana underbara bilder...
LAINE sa…
Heja Dozy o Champis, säg JA till livet. Jag tycker att Teklas lilla kattbarn är jättesöt och förstår att det inte är så lätt för honom att hitta sin riktiga indentitet. Men det spelar väl ingen roll när man är så älskad av alla. Må så gott alla, och Lala du fick mig att gå omkring och fundera på Sweets fortsatta karriär hmm, hmm. Kraam från LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril