Ni får

tro det om ni vill men jag önskar faktiskt lite mer regn än de få droppar som fallit i dag.Blåsten kan jag däremot klara mig utan. Att jag vill ha mer regn beror delvis på att vi ( Henric, jag samt 5 hundar) var i skogen i 3 timmar.Vädret var underbart, hundarna var glada men svampen...!! var väldigt torr och det mesta av det vi hittade ( på säkra ställen) gick inte att plocka.Jag skall inte klaga så mycket för vi fick i hop till 3-4 mackor, men när vi vet hur det brukar vara så känns det lite snopet. Tekla & Whoppie njuter av naturen och bryr sig inte ett dugg om vi hittar svamp eller ej,men de var väldigt intresserade av den medhavda matsäcken.
Det fanns inte ens gott om oätliga svampar.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril