Släkträff för 2 benta


Christer & veraNettan & Julie
Här har vi haft fullt upp med trevligt besök av familjen. Nettan min yngsta brorsdotter, kom på besök i onsdags em. Vi hade drygt 2 år att ta igen, så det blev mycket tjej snack och en del vin.
Strax före midnatt anländer min storebror Christer. Den konstiga ankomst tiden, beror på Gotlandsbolagets turlista. Brorsan var här i julas, så vi hade också en del att ta igen. I säng kl 02:00, trögt att gå upp på tosdagsmorgonen. I går kväll festade vi på vätternkräftor och goda ostar. Tack och lov var vi i säng redan vid midnatt. I morse var det lite rörigt för de skulle i väg bägge 2 samt Henric före kl 7. jag slutade tidigt i dag och skall nog ta mig en liten lur innan Henric kommer hem.
Henric har nytt jobb och han trivs oerhört bra. Skönt !! tycker jag.
Det blir en lugn kväll.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril