Kvällspromenad med action


Det är så skönt att hålla i kameran för då riskerar man inte att själv hamna på bild. Som ni ser innehåller kvällspromenaden både action och kel.
Vi är alla nöjda och belåtna. Nu tar vi det lugnt innan sista kiss turen.




På jobbet är det en hel del personal sjuk, feber härjar i grannskapet. Själva mår vi hyfsat, men det är klart att snuviga är vi morgon och kväll. Där emellan hinner vi inte tänka så mycket på det.
Gistedt, du som kollar min Blogg dagligen, nu får du lära dig hur man gör för att lämna kommentarer.



Kommentarer

Anonym sa…
Kära Lala! (och Hence).
Härliga foton på härliga hundar. Jag avundas er, ni har ju SKOG.
Ser redan nu fram emot valpträffen. Är det nån av er som hämtar mig? Glöm inte kameran till träffen!! Usch vad det regnar här. Jag som har cyklat till jobbet har i dag en helt ny och intressant frisyr. Tack för roligt mail förresten. Vi ses.

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril