Lilla jag

En dag i lugnets tecken. I morse föll ett stilla regn, men det var varmt ute. Med tiden blev det kyligare och blåsten satte in. Visst har vi varit ute en hel del men... vi har väl inte gjort så mycket ändå. Husse åkte till jobbet vid 13 tiden och återvänder hem i morgon bitti, bra för hundarna och kanske för oss också för vi nöter ju inte ut varandra.
Ann G har varit i Norrköping och dömt tillsammans med Andreas Qvist och någon mer som jag inte kommer i håg namnet på. Dagen var bra för dem om än vädret lämnade lite övrigt att önska. Xolo/ Sudden smälter bra in i gänget, men typiskt nog har Vera börjat löpa, vi får hoppas att Sudden inte upptäcker det.
Jag har hört av mig och påmint många om valpträffen, så det blir spännande att se hur många vi blir. Kl 11:00 på Ödeshögs Kennelklubb lördag den 22 september.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril