Turkiet

Maja & Julie insuper dofter av höst.
Xolo´s / Sudden´s familj är på väg till Turkiet. Vi är hundvakt och det funkar bra, mamma och mormor håller reda på den lille busen, men vi får se hur han gillar att sova här igen. Foton av det lilla undret kommer nog en annan dag. I övrigt så är jag inte ett dugg avundsjuk på Turkiet resan. Näej! jag skall ju ut i svampskogen i morgon,tillsammans med några av hundarna och kompisen Ann G. Jo, då jag har rest en hel del i min dag, men för tillfället mår jag väldigt bra i vårt avlånga land med växlande årstider. Skall jag dra i väg just till värme ( vilket jag gillar) så är det väl i slutet av november eller någon gång i mars, när mörkert känns tungt och träden är kala som längtan efter sol och bad känns mest.

Kommentarer

Kristina sa…
Lycka till i svampskogen

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril