Stjärnfall m.m

Grattis Sputnik , Star Dust & Super Nova. 2 år i dag. Tänk så fort tiden går.
Nova vet jag en hel del om, Star Dust/ Dumle, var på besök i sommras, men Sputnik/ Nicko, hör jag inte ifrån speciellt ofta fast än han bor närmast. Självklart vill jag ju höra hur det är med " mina" små, även när de blivit stora.
I svampskogen var det lite blåsigt och även om jag gillar tallar så vill jag inte ha dem i huvudet.
vi traskade väl runt i 2 timmar och hittade en hel del trattisar.
Skrutt höll oss sällskap, så även Julie, men hon promenerade i bland på min arm så att hon skulle vila sina små ben från skuttande i mossan . Att vara i skogen är vad själen behöver, i alla fall min själ och jag vet att Ann G var nöjd med vår lilla tur.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril