Klubbarp

Xolo / Sudden på sin första utställning, både hund och handler skötte sig jättebra.
Maja blev ju Big1:a , men såg ungefär så här inspirerad ut i Bis ringen. Trevligt som vanligt när Klubbarps hundklubb har sina utställningar. Lotteri, paket apportering osv. Tack! till familjen Holgersson med Sudden, tack Gustav och Linda med Woodi och Atlas och tack Ann G som så gärna följer med som supporter och i detta fall även handler i uppfödar gruppen, dessutom gör hon goda mackor. Det blev en låååång dag och den käre maken hade maten på bordet när jag kom hem, han är för go´för det mesta.Tack även till dig Henric som gör det möjligt för mig att kuska runt på utställningar. I övrigt kan jag berätta att vädret var mycket växlande. Moln, sol, moln, regn, sol, åska, hagel, sol, regn och uppehåll.
När jag kom hem i går hade skärmen till datorn lagt av, totalt, åskan???
Nu har våran " film" skär fått träda in, men jag får inte till någon bra size på bilden. Alla hundar ser ut som Taxar!!!??? inget ont om taxar, men jag vet ju att det inte är det jag har.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril