Valpträff











Tack alla ni som kom, både hundar och och människor!
Jag hade en trevlig dag och hoppas att ni hade det också. Sedan kan jag ju bekklaga att det saknades en hel del. Jag vet också att i vissa fall berodde det på att hundarna löpte, att det fanns sjuka barn i familjen, att man var sjuk själv. Jag har också full förståelse för att man inte har möjlighet att komma om man bor i Norge eller Örnsköldsvik, Gävle osv, likväl var ni saknade.
Sedan kan jag inte låta bli att komma med en liten känga till några( närboende) som inte behagade hör av sig alls, detta trots sms påminnelse från mig. En sak är säker, det här gör vi om, sedan återstår det att se när och kanske även var??
Ilona, tack för goda tårtor. Ann, krya på dig. Sanna med familj, hoppas att lagningen av bilen inte blir för dyr.

Kommentarer

I.S sa…
Tack själv för en mycket härlig träff ,allt va lyckat ,vädret, maten var otroligt gott och både tvåbenta och fyrbenta vännerna var jätte trevliga .
Många kramar från Kristian ,Anders och Ilona .Happie ,Vanessa och Vilma hälsar oxå .
Hei allesammen! Jeg skulle så gjerne vært på valpetreffet, men som du sier Lala, det er ikkehelt enkelt når man bor i NOrge eller annen stad langt i fra!! JEg ønsker alle valpekjøpere fra deg lykke til videre, og håper jeg og min DH-Nova får møte noen en dag!! Masse hilsninger fra NOrge, Irene og hunnjan;)

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril