1 år utan

Cig för Henric!! ett stort grattis för honom. Nu kan vi väl konstatera att han fick lite hjälp på traven..... av att han hade lunginflammation och låg i stort sett i coma i 4 dagar, men efter sitt tillfrisknande så har han inte fått något åter fall så visst är han att gratulera. Här lyssnar vi på kvalet till melodifestivalen, och Björn Kjellman är härlig att lyssna på. Sverige är i final!!! så pusta ut.
För egen del kan jag berätta att jag är över 170 cm i dag så det går åt rätt håll med ryggen. Visst vore det underbart att komma till en Naprapat, men det kräver att jag skall knöla ihop mig bakom ratten. Om jag nu skulle lyckas med det, så måste jag ut ur bilen "uthärda" en behandling som jag vet av erfarenhet kan göra underverk, så långt kan det väl gå bra, men sedan skall man ju in i bilen i gen. En Naprapat som gör hembesök vore väl idealet. Nå väl jag är på bättringsvägen, men jag bör väl tänka mig för hur jag rör mig. Jag rör mig långsammare än vad Kristina lugn pratar.
Ja, ja jag har inte "Hyland" hastighet i mina rörelser i vanliga fall, lagom är väl som vanligt bäst.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril