Inga nya bilder i dag


men en tillbaka blick. Bilden är tagen 2006 i Östnora, i ena änden av snöret så är det Merry & i andra änden finns jag. Att Merry hamnade på bild beror på att jag behöver beklaga mig. Jag tänker inte klaga på Merry, men på mig!!! Några kanske minns min fina Merry klocka??? Jag var ju så stolt över att Merry har fått (pryda) vara rasrepresentant både på kristallsmycke och klocka. Mitt smycke ligger i en liten låda och jag vet var. Klockan har jag saknat ett tag. Nu är det tyvärr som så att jag i bland är tämligen tankspridd. Jag kan ändå meddela att när jag förra veckan plockade ut klockan ur tvättmaskinen , så blev jag ganska ledsen att hitta den just där.
Klockan fungerade i 4 dagar innan den bestämde sig för att det inte var så hälsosamt med att tillbringa tid i tvättmaskinen. Jag undrar om det var vattnet eller centrifugeringen som tog knäcken på den??
Jag hoppas att jag kommer på någon utställning snart så jag kan köpa mig en ny.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril