Smittsamt???

Bilden är " stulen" från Karesindas Kennel!!!

Nova & Irene



Nej ! jag tänker inte på eventuella förkylningar eller löss som jag hade kunnat medfört från utställning i går. Det jag funderar över är.... problem med telefon!!!

Irene ringde mig från Norge i går kväll.

Vi hade ett låååångt och trevligt samtal, okej! det är inte så ofta som vi snackas vid,men när vi gör det , så uppstår ingen tystnad.

Så mycket vi som vi har att prata om, vi tar och ger och ut byter erfarenheter.

Jo, man kan visst hitta vänner på nätet.

Men, Irene har haft problem med sin telefon förbindelse i MÅNGA månader!!! ( vet inte om det var i november det började eller hur länge sedan det var???).

Sedan dess har vår telefon varit tyst! och då menar jag TYST!!!

Vi skulle kanske inte märkt något på länge , om inte en av kollegorna från Förskolan sökt mig i dag.

Hon ringde på min mobil, för det var upptaget på den vanliga telefonen!?!!??

Men....jag vet att den inte hade använts sedan i går kväll.

Jag lyfte luren och det var ett väldigt sprakande.

Bredband och mail har fungerat ( inte fullt ut) hyfsat.

Våra mobiler fungerar, men den fasta telefonen blir nog inte åtgärdad innan den 7 Maj!!! enligt Telia ( som vi faktiskt börjar tröttna på, eller hur Gustav??).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril