Efter Y kommer Z

I detta gäng är alla trefärgade.
de är födda 20080512 Zharlotta vägde 214g och föddes kl 12:27
Zherry föddes kl 14:43 tik vikt 228g




Tung viktaren Zippo kom kl 13:25 och vägde redan då 246 g.
Valparna i bägge kullarna ökar i vikt och verkar må väldigt bra, håll tummarna för att det fortsätter så.
Mammorna mår även de bra.
Jag önskar bara att jag skulle kunnat glädja alla som vill ha en valp( inklusive mig själv) men då skulle jag ha behövt mist 7 tikar & 3 hanar.
Nu är det knappa 3 veckor tills Majas nedkomst är beräknad, så någon kanske hittar sin "Älskling" där.
Den som är mer tålmodig får väl vänta på Kryddan, men det dröjer ett bra tag( även om det kanske blir detta år)




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril