I den här familjen/ flocken

så finns det många individer, och jag försöker hittta stimulans till dem alla.
Så även om 2 stycken tikar relativt nyligen blivit mammor och en blir det innom en mycket snar framtid, så behöver de övriga uppmärksammhet. Vera har gjort allt för att jag skall kasta saker till henne eller att jag i alla fall skall hålla i så att hon får kampa lite. Jag har stått emot i möjligaste mån eftersom jag inte vill stressa henne med för mycket " springa efter saker" men jag måste erkänna att jag föll till föga 2 ggr, det var lycka för henne.

Men som ni vet så roar hon sig själv väldigt bra.
Bytes medvetenhet?? ja det har hon.


Så även apporterings vilja.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril