Dagens + & -

+ 1Födelsedags barnet Maja har blivit firad, men med tanke på att hon är dräktig, så har vi tagit det lugnt. +2 Yosemite har öppnat ena ögat helt och det andra till 3/4( hon är husses favorit och lika speciell som nationalparken hon är uppkallad efter). +3 Yammy har nog öppnat ögonen i morgon för hon är på gång. Nu går vi över på - och då kan jag inte låta bli att beklaga mig lite. Jag avskyr att klaga i alla fall när det gäller krämpor. Solen sken och allt flöt bra på jobbet, så lite kliché artat så som en blixt i från en klar himmel, slog ett ryggskott till under lunchen. Jag fick lämna kollegor och barn åt sitt öde när lunchen var över. Jag var dock i så dåligt skick att jag behövde ledas ut i bilen. Att köra hem gick väl an , men att kliva ur bilen var inte det lättaste. Nästa - är att jag lär inte kunna jobba i morgon, i och för sig ingen katastrof om det nu inte varit för att vi ( Stjärnan & Regnbågen) skall till Ö:a i morgon. Visingsö resan har varit planerad sedan länge, så det känns trist .Nu skall jag hasa mig in till valparna och beundra dem igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril