5 minuter

i gröngräset blev det för valparna i dag. jag har väl aldrig förr lyft ut en valp som inte varit minst 4 veckor, men det har å andra sidan aldrig tidigare varit så varmt. Tidigare valpar har förvisso varit ganska stora och stadiga, men inte så stora. Stella presenterar sig.
Man kan äta ute också.

Det gäller att gå till rätt mjölkbar!


Y & Z = ingen omöjlig ekvation.



Den här ludden killar mer i näsan än den vi brukar ligga på.




Hm, var vi så många??





Näsan blir aktiverad.






Hallå, där ute jag tar mig ut i världen med stora kliv.
Vem vet kanske jag en dag kliver in hos dig?
Valparna somnade om som stockar efter sin korta utevistelse, men nu har de nya dofter och erfarenheter att drömma om .
Maja och jag tillbringade natten på madrassen, men det är inte riktigt , dags ännu,








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril