Mera "valpbilder"

Jag har ju glömt att visa vad Kryddan har nedkommit med!!!
Hon är nog nästan lika förtjust i sin valp som Lotta & Merry är i sina barn.
Är det månne Destiny Height´s Herr Nilsson??

Nu skall jag straxt gå till vila på en madrass på golvet, nära Lotta och med Merrys korg i blickfånget.
Jag har en ny bra deckare i min hand, men jag misstänker att jag inte kommer att läsa speciellt länge.
Trött, nöjd, stolt och glad kryper jag till kojs och hoppas på en lugn natt.
Just nu är allt lugnt i huset.
Ett tack till er alla som hört av er via mail, telefon och i gästboken.
Tack också käre make som serverade så god fisk till middag fastän du själv var sugen på spagetti( min mage behövde riktigt snäll mat som kokt fisk,efter allt kaffe och vakande)
Nu tar jag kväller.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril