BELLE

ja, visst ringer det i klockorna när man ser henne. Nu mera ( för tillfället alltså) går hon under namnet Belle, steget från att säga bebbe, eller Bebis till Belle känns kortare än att börja kalla henne Linda. Vad hon slutligen kommer att heta återstår att se, det beror väl på var hon hamnar??? Men hon kommer att bli registrerad som Beloved Belinda ( snart).

Till henne hittade jag faktiskt en lite snöfri plätt som solen värmt upp.
Så dagens utevistelse blev rätt kul.
I går fick alla hundarna märgben ,vilket givetvis var premiär för den lilla.
Hon gillade det och försvarade sitt ben mot stöldförsök samt attacker från övriga gänget.
Henric kom hem( på fm) efter sin korta men intensiva Englands resa.
Olivia hade varit i sitt esse och morfar är glad & nöjd över att ha varit med på 1-års kalaset.



Kommentarer

LAINE sa…
Belle, vilket underbart namn, snälla du det finns väl ingen tvekan om att du SKA behålla din lilla Beloved Belinda. Annars vet jag inte vad jag gör... inget hot men jag blir väl tvungen att råna nån(obs. buskis). Kramar från LoVS
vickan sa…
nämen!!
ska du inte ha kvar den lilla? det trodde ju jag!

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril