NEEEEJJ!!!

Inte ens jag blev glad när jag vaknade i morse och såg hur det såg ut utanför fönstren!! Jo då, det började vid 02 tiden upplyste maken mig om och med tanke på att det fallit ungefär 2 ½ dm, så tror jag honom. Visst det var vackert,
som ett julkort, men skall man i väg & köra bil så kändes det inte så kul.
Väl framme på jobbet var det inte heller så kul.
Även om jag bortser från att 2 av kollegorna var sjuka.
Alla "regnbågsbarnen" var däremot friska.
Ute i alla väder,ja, men självklart!!!
Våra torkskåp är däremot av 70-tals modell och vi hade behövt något mer effektivt i dag.
Ute tyckte jag att jag hörde en desperat ton i fågelsången, men kanhända lägger jag in en alltför personlig tolkning i det jag hör??

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril