Belle

vill med min hjälp rapportera om livet som valp i denna familj.
Ännu så länge är väl inte ordförrådet så stort,men vi hoppas på att bilderna talar desto mer. För tillfället stilla,men annars "galopperas" det med en förvånande hastighet mellan rummen.
Dess emellan finns det gott om tid för mys med mamma.

Det är något visst med att vara tillsammans med nära & kära.
Titta vilka stora,vita tänder mamma har!!
Det var så blåsigt att jag höll mig i lä den korta stund jag fick tassa runt i den friska luften.




Kommentarer

LAINE sa…
Åhh lilla Belle du är såå gullig och den galloperande snabbheten har du säkert fått av skönheten som är din mamma. Det blir nog snart varmare så att du också får vara ute. Må så gott alla. Kram från LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril