Lååång dag

har det varit. Jobb, lite mer jobb samt möten & möten.
Under dagen ringde jag hem bara för att kolla OM vi hade telefon i dag???
Det hade vi!!! skönt så länge det varar.
När jag pratade med Henric så fick jag veta att han varit ute och åkt skidor.
Det lät så sunt och så skönt så jag måste erkänna att jag blev lite avundsjuk.
De tussilago som jag plockade i fredags börjar sloka betänkligt och med tanke på att det var minus 13 grader i morse, samt ett ganska rejält snötäcke, så lär det väl dröja innan jag kan plocka in nästa omgång.
Här är en ung dam som inte ser ut att sloka.
Inte undra på att jag var sugen på att behålla den lilla sötnosen.
Nu vet jag att hon har det bra där hon bor och att hon är till glädje för många i sin omgivning.
Hennes matte är en fantasirik person som jag råder att skriva en barnbok,detta efter att ha läst hennes berättelse om Sweet & Vippe på "rymmen".

Kommentarer

LAINE sa…
Ja, jag lovar Sweet har det bra och blir överöst med kärlek av samtliga i familjen. Tja, om du säger det så... kanske jag skulle klämma fram en barnbok om papilloner, den ljuvligaste av hundraser. Hälsa mamma Kryddan m puss från dottern och till Vera såklart. Alla ni andra kram på er från LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril