Nu skulle jag

egentligen ha förberett mig inför en Englandsresa.
Cruftsutställningen börjar snart och jag hade ett rum bokat från torsdag.
Ja, det blir ju inte alltid så som man tänkt sig ( faktiskt ganska sällan).
Nej, att få ledigt nu igen, det var inte att tänka på.
Att resa i från Vera & den lilla "knubbsälen" hade också känts fel.
Förra året ställdes DESTINY HEIGHT´S TEQUILA ut och fick en
andra placering bland ungtikarna.
Jag skulle inte alls ha ställt ut,men vandrat runt bland hundar och det otroliga utbudet av hundattiraljer,både nödvändiga & helt överflödiga.
Dessutom var det tänkt att jag skulle bo och umgås med flera trevliga människor,bla från Norge( i bakhuvudet hade jag väl även tänkt mig en snabb visit hos Olivia med familj.
Jag ser i stället fram emot en Malmö tripp lite senare i mars.
( mars är väl en osedvanligt trist månad, slagen möjligtvis av november)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril