Förskräckta Tekla

ja, visst ser hon lite skärrad ut??? det där med att valpen letar mat, där ingen finns ser ut att "stressa"de äldre hundarna lite, lite grann. Att gå på upptäcksfärd är både ,spännande,& skrämmande men framför allt utvecklande.
Cookie gläds åt den nya "pip leksaken", nej då oroa er inte Cookie är fantastiskt lugn och snäll med valpen ( en ,naturbegåvning)

Alla vill kolla in familjens yngsta, så lilla "Linda" blir även hon en "härdad" social hund, skulle jag tro.
Den lilla världen i övrigt här omkring Gränna har bjudit på sol nästan hela dagen.
Njutbart för alla som jag har sett eller talat med.
I övrigt ,på nyhets fronten ....så i morgon har jag tid hos "frissan"!!!!
Jag har inte klippt mig hos en frisör sedan någon gång 2006, så det är verkligen på tiden.
I morgon skall jag ut och leta fler vårtecken.
Natti




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril