Den där Cookie

ja, ett av mina hjärtebarn, en liten hund med stort självförtroende
(Man kan nästan tro att hon är en Skruttungen)
men ??? hennes tandstatus har förbryllat mig.
Hon började sin tillvaro med avsaknad av några tänder....men de kom så småning om.
Efter det så hade hon en hörntand som satt fast hur länge som helst( jag ,har erfarit att dvärghundar, i allmänhet behåller sina mölktänder längre än stora hundar).
Nu har hon för tillfället I BLAND!!!!!! underbett!!!! ,men !!!det är inte kul!
Nu hoppas jag att tiden verkar åt rätt håll i detta fallet så att bettet blir korrekt, för det vore väldigt tråkigt om den lilla trevliga damen inte kan gå i avel en vacker dag.
En jobbig vecka väntar och jag börjar morgondagen med ett 12 timmars pass!!
Tur att det finns en husse i huset som tar vid där jag inte räcker till.

Kommentarer

LAINE sa…
Lilla Cookie hoppas att tänderna slutar busa runt i din mun, fast det kan ju ta ett tag innan det växer till sig. Jag tycker också att det skulle vara förfäligt om tänderna skulle stoppa din framtida karriär. Det är du för snygg för, lycka till önskar LoVS.

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril