Var det verkligen


RÄTT LÅT som vann?????Jag är väl inte helt säker på det.

För egen del så tyckte jag att det var ett ovanligt hyfsat start fält och för min del så var det bara 4 av låtarna jag absolut inte hade velat ha som Sverige representant.

Jag kan väl avslöja att Caroline var min favorit och för den som inte har hört hennes skiva där hon tolkar Janis Joplin så kan jag tala om att det gör hon väldigt bra.

EMD var inte illa och Heat lät bättre än jag hade förväntat mig.

Nog om detta,jag vet ju att alla tidningar kommer att fyllas av detta ett bra tag framöver, så proffstyckarna får säga sitt,vilket vi såg/ hörde i kväll inte alltid stämmer över ens med folkets smak.

Kommentarer

Kristina sa…
tveksamt, en annorlunda låt. Titta på min blogg...
LAINE sa…
NEJ rätt låt vann inte om du frågar mig. Fast å andra sidan hur ofta får man se sin favoritlåt vinna. Jag kan väl avslöja att jag/vi höll på Måns m Hope and glory.

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril