I går var det inte bara

schlager här hemma utan även en Blixtvisit av " Lindas" 2 -benta farmor,
behöver jag säga att hon gillade vad hon såg?? Ser ni valpen i bakgrunden till v??
Den lilla har varit på upptäckts färd och promenerat runt med ganska stadiga ben.

Henric hann med ett styrelsemöte med skjutbanan ( i Ödeshög ) på fm, när han kom hem så styrde vi kosan emot Sävsjö.
Innan vi han kliva in till Alexandra & övriga gänget på Tingates så, mötte vi MIMMI ( Julies mamma & Cookies mormor).
Det blev ett kärt återseende, lilla "Mimmsan" rullade runt i leriga pölar för att visa sin glädje över återseendet, och jag lovar att om jag inte vore så stel här & där så hade jag faktiskt kunnat rulla i lera för hennes skull också.
Mimmi var glad & go som vanligt FAST....i lite väl högt hull...!!!!
Ja, vad gjorde Mimmi hos Alexandra???
Ja, men lite fantasi får ni väl ha.
Henric och jag däremot beundrade valpar, ja att de är halvsyskon till den lilla "tjockisen" vi har gjorde det väl mer spännande än vanligt.
Ett helt gäng med goa valpar 6 ½ v gamla, så söta!!!
God lunch samt fika hann vi med innan det var tid att återvända till den egna flocken.


Kommentarer

LAINE sa…
Det gör inte så mycket att lilla Linda inte syns så bra när skönheten personifierad syns desto mer Vera är så vacker.

På den andra bilden däremot syns Linda alldeles utomordentligt bra och guuud så fiiin hon är. Ja, som man brukar säga sådan mor sådan dotter. Ha det gott allihop. Kram från LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril