Ibland har även jag

tur!! I dag på fm när vår förskole avdelning, Regnbågen gick i väg på promenad för att se var några av barnen bor
( där av medförandet av kameran) så skådade mina ögon denna syn!!
Nu är inte Gränna så väldigt stort och jag tyckte att schäfern såg bekant ut. Ja, då det var ju ....................nå? känner ni i gen honom???
DESTINY HEIGHTS AUTUMN LEAF / Leffe/ Hugo/ Hugge???

Glad , go och barnvänlig, med stolta steg spatserade han fram på Grännas gator.
Jag inbillar mig dessutom att han tyckte att det var kul att se mig.
Nå väl eftersom jag faktiskt jobbade så han jag ju inte lägga ned den tid och lust jag hade på honom,men han bor ju så nära så vi lär ses fler gånger.



Kommentarer

I.S sa…
Riktig trevlig liten snygg pojke ,men så kommer han ju från D.H oxå .

Kramizar
LAINE sa…
Wow finns det en sådan snygging på gatorna i Gränna, vilken tur att kameran var med så vi också fick ta del av den fina pappisen. Sweet tittade extra noga och hälsar till sin bror. Kramar från LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril