Jag ber så mycket om ursäkt

Pernille med familj samt kusinbarnet Anna med familj,men jag har varit så förkyld och hängig så att jag nästan tänkte stanna hemma den gångna helgen.
Tänk er bara hur jobbigt det är att köra bil när man nyser,.....gång på gång.
Eftersom jag lyckades med konststycket att jobba i torsdags & fredags så...styrde jag kosan mot Malmö på lördags eftermiddag.
Väl framme insåg jag att något håll i gång inte skulle vara aktuellt för min del ( tack & lov fanns ingen feber termometer med i bagaget).
Det blev middag på restaurang i glada vänners lag och kort därefter sängen för min del.
Den delen av Malmö som vi bodde i föreföll vara en aktiv stadsdel.
Stationen låg väldigt nära så vi hade nöjet att lyssna till alla utrop om avgående tåg natten igenom.
Vi hade även det tveksamma nöjet att lyssna på fyllesnack,party sugna ungdomar, glas krossande individer skrålande dito,mm
Allt detta till trots så så upplät hundarna i vårt rum bara sin stämma vid 3 tillfällen ( det borde ha varit mist 33).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril