I flygande fläng

har denna dag försvunnit,men bra har den varit. Hundarna har varit aktiva som ni ser.
De dansar minst lika bra som Tranorna.

Under tiden som
hundarna lekte så krattade maken och jag.

Det var väl ett av de få tillfällena som man önskar sig en mindre tomt
( av frimärksstorlek, ni vet storlek typ radhustomt)
Unga fröken Belle ser ju lugn ut på bild, men jag lovar...hon har inte suttit still hela dagen.
Vi har hittat blåsippor på tomten
( fast just då var kamera batteriet på laddning)Detta vackra väder kan jag mycket väl tänka mig att vänja mig vid.
Cookie spanar efter Citronfjärilen som vi nyligen skymtade.
I morgon är det jobb igen så...jag får väl säga till mig på SKARPEN att jag skall gå till sängs. Jag hoppas att jag lyder mig själv.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril