MMS

en alldeles utmärkt funktion på min gamla mobiltelefon, men efter 4 års trogen tjänst har den lagt av . Jag vet att jag nämnt det vid tidigare tillfälle.
Den trotjänaren av ett känt märke med diverse finesser inbyggda så som en mycket bra kamera med ovanligt många megapixlar, Ja den är ett minne blott.
Nu mera har jag en uråldrig mobiltelefon, men trots att den härrör ifrån Flinta åldern,så behöver man inte skicka röksignaler.
Telefonen har finess nog att kunna ta emot samtal & man kan ringa ifrån den också, som om inte detta vore nog så fungerar även sms i bägge riktningarna, sedan är det STOPP för vad den förmår.
I och med Påskhelgen så fick tydligen en hel del människor för sig att skicka flertalet MMS till mig.
TACK!!!
Jätte kul!!! fast inte med denna telefon. Efter några dagar så har jag faktiskt gett mig in på Telias sida för att kolla in dem, och än en gång tack.
Vem vet en dag får jag kanske råd att köpa en mer avancerad mobil än den jag för tillfället släpar runt på???
Bilden är på min bror Christer , som faktiskt inte föreställer en människa i sjönöd, utan en storebror som ser ut att ha haft en fantastisk påskhelg på Ishotellet långt upp i norr i vårt avlånga land.


Kommentarer

LAINE sa…
Det var ju en snygg bild på din bror i ishotellet, meen om du frågar Marco så är han nog trött på snö och kyla. Det fanns nämligen gott om det i Haparanda, och han tyckte det var ljuvligt att komma hem till värmen. Borta bra men hemma bäst stämmer i det här fallet. Ha de hälsningar LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril