I går kväll

när jag hade lagt mig till ro och börjat läsa den deckare som jag just nu plöjer igenom, så kom jag på att det är den 27 april....ja & vad eré me de då?
Jo, jag hade tidigare under dagen blivit påmind av en kompis att det var sista anmälningsdagen till SDHKS utställning i Norrköping.
Så trots att datorn redan var avstängd, så fanns det inte så mycket mer att göra än att starta om den för att anmäla.... Tekla / Zharlotta.
Ja,men Maja är fortfarande lite för fet, Cookie,mognar sent och har ännu inte stabiliserat sitt bett, samt i konkurensen med en del jämnåriga så har hon säkerligen något valpig päls.
Kryddan ser ut i pälsen ( efter sina valpar)som en julgran till 20:dag knut.
Vera ... börjar fälla, Lotta är ännu inte veteran och Merry, tja, fast varför inte vänta tills hon blir veteran, i Championklassen har hon ju redan prövat sin lycka.
Det är mycket att tänka på och jag måste genomlida processen snart i gen för det är ju en SKK utställning i Norrköping samma helg, så vem tar jag med mig då???

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril