Jag slutade tidigt

i går och var hemma redan 13:15.Redan då var jag sååååå!!! trött, trots att det sista jag gjorde på jobbet var att vila med barnen ( vi lyssnade på Pettersson & Findus, en favorit).
Belles stamtavla hade ÄNTLIGEN kommit, så det var ju bara att åka tillbaka till Gränna för att lösa ut den( så att jag kan beställa tid hos Veterinären,för besiktning mm).
Det var även läge för Belle att pröva på att åka bil.Den lilla "stackarn" fick på sig halsband.
Hon fick åka bil ( i bur,ensam) hon fick på sig koppel, trots det kunde hon faktiskt gå.
Vi hälsade på på jobbet, så barn van kan vi nog kalla henne efter det besöket.

Belle föredrar att posera naken.
Jag är så in i ..........trött..........
när klockan var 19:00 önskade jag att jag skulle få sova, givetvis var det allt för tidigt, runt 23 brukar det vara dags.
Lite senare än kl 20 sov jag fullt påklädd ovanpå sängen ( skulle bara vila lite) jag som i stort sett ALDRIG somnar i soffan ( okej vi har ingen tv, men jag gjorde det inte förr heller).
6 ½ timme senare vaknade jag, drack vatten , klädde av mig och somnade om.
När Henric klev upp vände jag på mig och fortsatte sova.
Ja, ni har gissat rätt, lite feber, hosta huvudvärk, men mest av allt genom trött.
Hemma i dag med andra ord,men det är knappt att jag orkar glädjas åt det strålande solskenet.
Usch så negativt det lät, jag skall gå ut i friska luften innan jag somnar om.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril