Lovord

En dag som denna är det svårt att vara annat än positiv.
Dagen började med fika ute i solens sken,där jag en stund satt med slutna ögon och njöt av både fågelsång och solens värme.
Jag kan väl erkänna att en viss kyla försökte smyga sig in under morgonrocken.
Inte bara jag utan även övriga familjen har njutit av den sköna temperaturen och av att dörren har stått öppen i stort sett hela dagen.

Det blev många,många timmar i den friska luften, och Belle har insett att livet har mycket att erbjuda.
Inte nog med det underbara vädret,vi fick även ett väldigt trevligt ( väntat) besök av Tina & Daniel ( just nu kan jag för mitt liv inte komma på vilket kennelnamn de nyligen har registrerat),de var på väg hem med sin valp i från Pappilove´s.
Valpen i fråga heter än så länge Escada. Escada fann sig i att möta en helt ny ganska stor flock på egna tassar, så den söta lilla fröken kommer nog att klara sig bra här i livet.
Nu är det tid att göra kväller,för i morgon finns det mer chans till behagligt väder.
Har jag / vi tur så kanske det har torkat upp lite mer i marken så att krattorna kan komma fram.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril