Solen skiner

och världen är till för att upptäckas om man tar sig en funderare så
kommer man på att det är lika bra att kasta sig ut i nöjets virveln

för att smaka på vad som bjuds.


Det är bäst att använda alla sinnen så man får väl lukta på saker och ting lite också.

I bland är det lika bra att gå till botten med "problemet"
Även om jag inte blev så mycket klokare så lyckades jag smutsa ner mig ordentligt.
Matte säger att det återstår många lektioner i livets skola.
Hälsningar från en trött Belle.







Kommentarer

LAINE sa…
Åhh Belle ditt lilla busfrö rackarns vad söt du är. Du har en härlig årstid framför dig med din underbara flock. Lala hon är ju otroligt gullig den lilla "grävlingen".

Sweet är en liten kelgris som älskar att ligga, sitta och hänga på min arm, och fastän hon bara väger ca 1,7kg blir det till sist riktigt tungt. Nybadad som hon är kan man nästan inte sluta snossa på henne, och varför skulle jag. Hon är ju underbar. Kram allihop från LoVS
I.S sa…
En sak är säker att Belle och Tekla är absolut mina favoriter i din klan .
Jag tycker att du ska göra en bok av dina vackra bilder och texter som du skriver i din blogg . Är så intressant att läsa och titta varje dag .
Glad Påsk på er alla hela hundgänget med matte och husse .

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril