Solen skiner

på både goda & onda och i dag sken den här i Gränna trakten mest hela dagen.
Det var inte så dumt att sluta tidigt just i dag.Det blev lite gjort ute i trädgården
men det är så vått i marken så krattandet får vänta ett tag till.
Nästan all snö är i alla fall borta,men jag blir lite full i skratt när jag hör SMHI varna för gräsbränder för i em när jag tittade ut över närmaste betet så simmade det ankor där i dag.

Lite smuts på tassarna bekymrar inte Belle längre.
Jag gläds även av att förkylningen nu efter 2 veckor äntligen börjar ge med sig ( om man nu inte räknar med hostan, fast det är ganska långt emellan host attackerna).



Kommentarer

LAINE sa…
Det var roligt att se skönheten Belle ute och hon är så fin tycker jag. Jag förstår ju nu varför man lätt kan få ett flertal pappisar på halsen. Kors de är ju alldeles underbara. Kram på er allihop och tack för en trevlig pratstund Lala. Hälsn. LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril